Πίσω στη λίστα
S3.gy.digital%2fhealthyme%2fuploads%2fasset%2fdata%2f2942%2ftonosi kalokairi askisi 1920x420

Άσκηση το καλοκαίρι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

    Ο ρόλος της άσκησης το καλοκαίρι παραμένει εξίσου σημαντικός για το σώμα όμως λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, καλό είναι να επιλέγουμε με προσοχή τις ώρες και το είδος της άσκησης.
    Η άσκηση είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που μας κρατάνε πάντα σε φόρμα το καλοκαίρι. Καλό είναι να προτιμήσουμε να ασκηθούμε τις πιο δροσερές στιγμές της ημέρας, συμβουλεύει η κ. Λεμονιά, ψάχνοντας σκιερές περιοχές, όπως πάρκα ή σημεία με μεγάλα δέντρα, και φροντίζοντας να έχουμε πάντα μαζί μας καπέλο και αντηλιακό.
    Μια καλή λύση, επίσης, είναι να δοκιμάσουμε να περπατήσουμε νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα. Μπορούμε να βγάλουμε τον σκύλο βόλτα ή να πάρουμε μαζί κάποιον φίλο/φίλη που να μοιράζεται μαζί μας την αγάπη για καλοκαιρινή άσκηση.
    Ένας εναλλακτικός τρόπος άσκησης είναι να κάνουμε και μια βόλτα με το ποδήλατο, προσθέτει η ειδικός, αρκεί να προτιμήσουμε και πάλι σκιερές περιοχές, αποφεύγοντας τις ώρες της πολύ έντονης ζέστης. Και, φυσικά, μην ξεχνάμε το κολύμπι, το οποίο και θα μας δροσίσει, αλλά και θα γυμνάσει αποτελεσματικά όλο μας το σώμα. 
    «Άσκηση» μπορούν να θεωρηθούν και άλλες δραστηριότητες, με τις οποίες θα εφαρμόσουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Τέτοιες δραστηριότητες που βοηθούν να κάψουμε θερμίδες, ενώ κάνουμε και... δουλειά, είναι το πλύσιμο του αυτοκινήτου ή η περιποίηση του κήπου. Πάντα τις δροσερές ώρες!

    Η συμβολή των συμπληρωμάτων διατροφής
    Μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει ποικιλία τροφών είναι δυνατό να παρέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό μας, υπογραμμίζει η ειδικός. Ωστόσο, προσθέτει, με τον σημερινό τρόπο ζωής μας και με τα «γρήγορα φαγητά» που καταναλώνουμε, αυτό είναι συχνά δύσκολο να επιτευχθεί. Επιπλέον, πολλοί άνθρωποι έχουν διατροφικές προτιμήσεις που μπορεί να αποκλείουν την ικανοποιητική λήψη μερικών τροφών, όπως τα ψάρια ή τα γαλακτοκομικά κ.ο.κ. Οι δε συχνές δίαιτες μπορεί επίσης να μας «κοστίσουν» σε θρεπτικά συστατικά, όπως και η χορτοφαγία, αλλά και η μειωμένη ικανότητα απορρόφησης από το πεπτικό σύστημα των θρεπτικών συστατικών που παρατηρείται στους ηλικιωμένους.
    Εδώ, λοιπόν, έρχονται τα συμπληρώματα διατροφής. Τα συμπληρώματα που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μάς είναι χρήσιμα ήδη από τον χειμώνα, ώστε να είμαστε σε καλή κατάσταση και το καλοκαίρι. Σε περίπτωση που κάνουμε δίαιτα για απώλεια βάρους, λόγω της εποχής που μας θέλει να δείχνουμε περισσότερο το σώμα μας, είναι απαραίτητο ένα συμπλήρωμα που θα έρθει να «συμπληρώσει» το υποθερμιδικό πρόγραμμα της διατροφής μας. 
    Γενικώς, οι πολυβιταμίνες θεωρούνται «δίχτυ ασφαλείας», σχολιάζει η ειδικός, καθώς έρχονται να καλύψουν τις ελλείψεις που μπορούν να προκύψουν επειδή δεν ακολουθούμε ισορροπημένη διατροφή.

    Η πολυβιταμίνη Omnium της SOLGAR® αποτελεί έναν επιστημονικά μελετημένο και ισορροπημένο συνδυασμό βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων, ισχυρών αντιοξειδωτικών ουσιών και πολύτιμων φυτοστοιχείων, συνιστώντας ένα κορυφαίο συμπλήρωμα διατροφής, αποτέλεσμα βαθιάς γνώσης και εκτεταμένων ερευνών, που μας εγγυάται και έναν οργανισμό «ετοιμοπόλεμο» μπροστά σε όλες τις προκλήσεις του καλοκαιριού.

     

    Διαβάστε τα συστατικά που βοηθούν στην τόνωση του οργανισμού το καλοκαίρι πατώντας εδώ:

     

    who is who

    Βαρβάρα Λεμονιά, Φαρμακοποιός
    Γεννήθηκε στις Σέρρες το 1981 και σπούδασε Φαρμακευτική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Με το τέλος των σπουδών της επέστρεψε στις Σέρρες, όπου διαμένει μέχρι σήμερα και δραστηριοποιείται ενεργά στον τομέα του Φαρμακείου, συνεχίζοντας στα χνάρια της μητέρας της. Έχει διακριθεί το 2015 στη Βαρκελώνη και το 2018 στην Κωνσταντινούπολη με τα βραβεία Best Pharmacy Practice. Στόχος της είναι να εξελίσσεται συνεχώς και να μένει ενημερωμένη στον τομέα του Φαρμακείου.