Οι καλοκαιρινές «πηγές» βιταμινών

Οι καλοκαιρινοί μήνες μας προσφέρουν μια πληθώρα φρούτων και λαχανικών, που αποτελούν σημαντικές πηγές βιταμινών και άλλων στοιχείων, συμβάλλοντας σημαντικά στην καλή υγεία του οργανισμού μας. Βερίκοκα, φράουλες, κεράσια, καρπούζια, βύσσινα, πεπόνια, αχλάδια, μούσμουλα, πορτοκάλια, αλλά και ντομάτες, αγγούρι, αβοκάντο, βλίτα, κρεμμύδι, μαϊντανός, ραπανάκια, σκόρδο, σπανάκι, πιπεριά, πατάτες, αρακάς, κολοκυθάκια, μελιτζάνα, φασολάκια, μπορούν να γεμίσουν με νοστιμιά τις μέρες μας και με υγεία το σώμα μας. «Για μένα δεν υπάρχουν «καλά» και «κακά» φρούτα και λαχανικά, ούτε κάποια που θα πρέπει να βάλουμε «στην άκρη» ή άλλα που θα πρέπει να καταναλώνουμε παραπάνω. Όλα είναι χρήσιμα, φυσικά το κάθε ένα για το δικό του λόγο. Φροντίζουμε όμως π...